BMW X3 F25 3.5D Chiptuning un DPF off Stage2

Stage2 jaudas palielināšana – čipošana, DPF un EGR atslēgšana BMW X3 F25 3.5D xDrive.

BMW X3 F25 Čiptunings, DPF atslēgšana, EGR atslēgšanaPēc individuālas regulēšanas – čipošanas dzinēja jauda ir gandrīz 400ZS un 820Nm. Stage2 chiptuning ir 100% mūsu darbs neizmantojot citu ārpakalpojumu risinājumus.

Automašīna ir čipota normālai ikdienas lietošanai, veiktās procedūras netraucē iziet Tehniskās apskates pārbaudes, ieskaitot OBD2 datora pieslēgšanu un dīzeļa atgāzu dūmainības pārbaudi.

BMW X3 F25 3.5D xDrive chiptuning Stage 2, EGR off, DPF off

Dyno Izdruka. Remap.lv BMW X3 F25 3.5D xDrive Stage 2 chiptuning

Lai gan mašīna ir samērā jauna, tās nobraukums ir krietni virs 300000km. Laikā neievērota dzinēja defekta dēļ klientam nācās nomainīt dzinēju uz citu ar daudz mazāku nobraukumu. Vecais dzinējs sabojājās ne tikai pats, bet arī radīja problēmas abām turbīnām, to regulācijas sistēmai un sabojāja Kvēpu filtru (DPF). Tā kā klients vēlējās iegūt būtisku jaudas pieaugumu DPF netika nomainīts uz jaunu, bet pie visiem remonta darbiem izņemts un vēlāk čipošanas laikā arī izprogrammēts.

Šis BMW X3 3.0D F25 xDrive ir aprīkots ar 3.0D dzinēju, kas ir pamatā bieži sastopamais BMW 3.0D N57D30. No 2008. līdz 2014. gadam no rūpnīcas dažādās versijās tas ir nācis ar jaudu no 150 līdz 280kW un no 430 līdz 740Nm. Atšķirības mehāniski starp dažādām jaudām, protams, ir būtiskas – dažādas turbīnas, sprauslas, transmisijas, automašīnas ritošās daļas un arī paša dzinēja iekšējās detaļas.

Jaudas palielināšana – čiptunings +85PS un 188Nm.

Rūpnīcas jauda BMW X3 F25 3.5D xDrive ir 313PS un 630Nm, bet mūsu rezultāts ir Stage 2 – 398PS un 818Nm.
Interesanti, ka tas nav maksimālais rezultāts, jo drošības dēļ pēc regulēšanas griezes momentu nedaudz samazinājām visā apgriezienu diapazonā, kā arī automašīna pagaidām izmanto pilnībā standarta ieplūdes un izplūdes sistēmu. Veicot nepieciešamos uzlabojumus, paredzams vēl papildus dzinēja darbības efektivitātes un paātrinājuma uzlabojums.
Jaudas pieaugums ir ne tikai skaitļi aprēķinos vai uz papīra, bet arī paātrinājums 0-100km/h ir jūtami samazinājies. Rūpnīcas noteiktais rezultāts jaunai automašīnai ir 5.8 sekundes, šobrīd tas ir zem 4.7 sekundēm, kas priekš 1900+kg smagas automašīnas ar 8-pakāpju automātisko pārnesumkārbu ir ļoti labs rezultāts.

Šī automašīna ir Individuāli regulēta pie mums Remap.lv Chiptuning Latvijā.
Visām automašīnām čipus un jaudas palielināšanas metodes izstrādājam mēs paši. Tikai tā var garantēt kvalitatīvu un drošu rezultātu katram darbam.

BMW X3 F25 3.5D Stage2 chiptuning Remap.lv

Dyno izdruka #2

Lai gan daudzi mūsu konkurenti izvēlas iegādāties risinājumus no citiem, tomēr mēs izvēlamies katru projektu regulēt paši, jo ārpakalpojuma vai starpniecības gadījumā atliek tikai uzticēties kādam, kurš konkrēto auto dzīvē nav redzējis, pārbaudījis tā darbību un, iespējams, pat nezina darbības nianses dzinējam ar kura programmēšanu strādā attālināti.

Čipošana ir veikta tā, lai tieši šī automašīna, tās dzinējs un transmisija darbotos precīzi un neradītu problēmas ilgtermiņā. Piemēram, jau pamata regulējumā vajadzēja samazināt griezes momentu starp 1800 un 2400RPM, bet palielināt no 2550 līdz 2700RPM. Tādā veidā izlīdzinājās slodze uz ātrumkārbu, kas faktiski nemainīja paātrinājumu, bet būtiski paildzina automašīnas resursu.

Faktiski visi BMW Fxx sēriju dzinēju vadības bloki ir aizsargāti ar paroli no rūpnīcas.

BMW EDC17 CP45 un C41 Bootpin

BMW Fxx sēriju vadības bloku programmēšana. Lai netraumētu plati, mēs veicam kontrolētu urbumu vadības bloka korpusā.

Lai šādus vadības blokus nolasītu ir jāizmanto tā sauktā “bootloader” metode. Tā liek ar programmēšanas aparatūru pieslēgties pie dzinēja vadības bloka plates – mikroshēmojuma, kur ir obligāti jāatver bloks.
BMW X3 F25 3.5D ir aprīkots ar Bosch EDC17_CP45 dzinēja vadības bloku (ECU). Tā specifiskā uzbūve atvēršanas laikā rada ļoti lielu iespēju vadības bloku sabojāt. Lai izvairītos no šādas situācijas mēs izmantojam speciālu instrumentu ar kura palīdzību pilnībā kontrolēti un droši var izurbt precīzu caurumu vadības bloka korpusā. Tas atvieglo mūsu darbu un būtiski samazina pārprogrammēšanas risku.
Kad darbs ar vadības bloku ir pabeigts, caurumu aizveram un noizolējam, lai izvairītos no mitruma vai svešķermeņu nokļūšanas vadības blokā.

DPF un EGR sistēmu atslēgšana.

Kvēpu filtra (DPF) un EGR izprogrammēšana ir veikta sistēmas pilnībā atslēdzot dzinēja vadības bloka programmatūrā. Risinājumi ir veikti līdzīgi kā to būtu darījuši rūpnīcā. Izmantotā metode ir pilna funkciju atslēgšana, nevis apmānīšana. Tas ļauj atslēgt visus kvēpu filtra sensorus un bez problēmām iziet OBD pārbaudi. Papildus veicām dīzeļa atgāzu dūmainības regulēšanu, lai Tehniskajā apskatē ar pārbaudēm nerastos problēmas.

Comments are closed.