Opel un Saab PSG16 EGR atslēgšana un čiptunings

Opel un Saab augstspiediena sūkņu programmēšana – PSG16 EGR atslēgšana un čipošana.

PSG16 EGR atslēgšana un chiptuning

PSG16 dīzeļa augstspiediena sūknis. Dzinēja vadības bloks, atšķirībā no lielākās daļas automašīnu, ir novietots uz sūkņa, kas ļoti apgrūtina ne tikai tā remontu, bet arī dažādus programmēšanas darbus, piemēram, PSG16 EGR atslēgšanu vai PSG16 čipošanu.

Mēs Remap.lv Chiptuning varam pārprogrammēt Opel un Saab Y20DTH, Y22DTR, D223L dzinējus. Programmēšana mums atļauj mainīt dažādus dzinēja vadības parametrus, piemēram, augstspiediena sūknim pilnībā atslēgt PSG16 EGR vai arī palielināt dzinēja jaudu (chiptuning).

PSG16 vadības bloks ir īpašs ar to, ka ir novietots uz dīzeļdzinēja augstspiediena sūkņa. Tā priekšgājējam PSG5 dzinēja vadību veica atsevišķš dzinēja vadības bloks (ECU), bet sūkņa vadību kontrolēja daudz vienkāršāka elektronika sūkņa augšpusē.
PSG16 ir īpašs ne tikai ar savu novietojumu, bet arī ar uzbūvi. Standarta tekstolīta plates vietā vadības bloka elektrokomponentes ir pielodētas un pielīmētas pie keramikas plates. Lai plati un tās komponentes sargātu no vibrācijām, tā ir pārklāta ar speciālu karstumizturīgu želeju. Tāds risinājums ļoti apgrūtina gan vadības bloka remontu, gan jebkādus programmēšanas darbus.

PSG16 mēs veicam:

  • Chiptuning – jaudas palielināšana ir iespējama gan standarta dzinējam, gan ar dažādiem uzlabojumiem. Piemēram, nestandarta turbīnu, sprauslām vai kādām citām izmaiņām dzinēja uzbūvē. Mēs varam ne tikai pārprogrammēt, bet arī nolasīt citu veikto pārprogrammēšanu, kurā veikt nepieciešamās korekcijas.
  • EGR atslēgšana – PSG16 EGR vārsts bieži vien rada automašīnas darbības problēmas. Pie mazākās kļūmes saistībā ar atgāzu recirkulācijas darbību automašīnai pazūd jauda un iedegas dzinēja kļūdu paziņojuma lampiņa. Kad EGR vārsts ir izdilis, lielākoties to atjaunot neizdodas, tādēļ tas ir jāmaina. Šīs detaļas labā stāvoklī lietotas ir reti sastopamas un tās var uzskatīt par deficīta preci. Jauns EGR ir ļoti dārgs.
    Mūsu risinājums EGR atslēgšanā nozīmē pilnīgu tā darbības pārtraukšanu – vārstu var pilnībā atvienot no automašīnas elektroķēdes, dzinējs darbosies kā no rūpnīcas bez EGR.

Visbiežāk sastopamais kļūdu kods par EGR ir P0400, pēc EGR atslēgšanas palielinās automašīnas jauda, samazinās patēriņš un dīzeļatgāzu dūmainība. Ar tehnisko apskati pēc šīs procedūras nav nekādu problēmu, pat uzlabojas rezultāti.

Visbiežāk sastopamie EGR detaļu kodi (product number) ir 7375D un 24451346.

Comments are closed.