Saab 9-3 Chiptuning un EGR atslēgšana, PSG16

#Saab 9-3 ar 2.2DTI dzinēju.

* Pilnīga EGR atslēgšana (jauns maksā ap 400EUR)
* Starta dozas uzlabošana, lai nebūtu problēmas iedarbināt vidēji atdzisušu dzinēju
* Chiptuning: +32ZS +60Nm – tieši tik daudz, lai ilgtermiņā nerastos problēmas ar dzinēju, sajūgu un ātrumkārbu.

Samērā vecs auto, tomēr to īpašu padara dzinēja vadības sistēma.

Pāris gadus atpakaļ iespēja šos dzinējus pilnvērtīgi nočipot faktiski nepastāvēja, jo PSG16 dzinēja vadības bloks ir novietots tieši uz augstspiediena sūkņa, kas mazā izmēra un atrašanās vietas dēļ ļoti apgrūtina pārprogrammēšanas pasākumu, tomēr šobrīd, pateicoties Remap.Lv rīcībā esošiem inovatīviem risinājumiem, šis process ir ļoti atvieglots.

Šie dzinēji ir sastopami daudzās #Opel un Saab makras automašīnās gan 2.2DTI, gan 2.0DTI versijās ar dzinēju kodiem: Y22DTR un Y20DTH.

Powered by Jonix

Comments are closed.