Siltu TDI grūti iedarbināt?

Siltu TDI dzinēju grūti iedarbināt, bet auksts lec no pus apgrieziena?

Ir liela iespēja, ka problēma nav mehāniska, bet meklējama vadības bloka uzstādījumos!

Audi A3, A4, A6
VW Golf, Passat, Caddy
Skoda Octavia, Roomser, Scout, Superb
Seat Leon, Ibiza

Un citām VAG (Volkswagen AG) automašīnām ar 1.9 un 2.0TDI dzinējiem siltā starta iedarbināšanas problēma ir ļoti bieži sastopama. Problēma parādās, kad mēģina iedarbināt siltu dzinēju, kurš ir sasniedzis vismaz 65..70 grādu temperatūru. Vēsāku dzinēju var iedarbināt no pus apgrieziena, bet siltam starteris ir jāgriež jūtami ilgāku laiku, citreiz pat 10..20 sekundes.

Parasti tas notiek, jo sasniedzot 70°C dzinēja temperatūru, degvielas starta doza tiek padota tikai sasniedzot 250 dzinēja apgriezienus. Pilnai starta dozai nepieciešams sasniegt vismaz 280RPM, kas nereti pat labam starterim var būt par grūtu. Citreiz pat startera remonts nepalīdz.

Vieglākais un lētākais veids kā šo problēmu atrisināt ir pārprogrammējot dzinēja vadības bloku. Pietiek korekti salabot nepieciešamos uzstādījumu oriģinālajā dzinēja vadības programmatūrā un siltu dzinēju varēs iedarbināt tik pat labi kā aukstu!

Nereti gadās, ka klienti, pirms nonāk līdz mūsu autoservisam, ir nomainījuši pat vairākus degvielas sūkņus, sprauslas, vadības blokus un citas dzinēja komponentes, kas protams nav devis vēlamo rezultātu.

Atslēdzot kvēpu filtru (DPF) vai Čipojot automašīnu pie mums Remap.lv Chiptuning, šis pakalpojums ir bezmaksas. Tādēļ palielinot dzinēja jaudu ir patīkami atrisināt arī citas traucējošas problēmas.

Ikviena dzinēja programmēšana, ieskaitot šos risinājumus, pie mums tiek veikta katram auto individuāli.
Jo mūsu izpratnē kvalitatīvi izdarīt darbs ir pati galvenā vērtība. kā dzinēja vadības bloka uzvedības pielāgošanu katras automašīnas un dzinēja mazākajām darbības niansēm.

Comments are closed.