VW 1.6TDI un 2.0TDI EGR atslēgšana

Tavam auto varētu būt #EGR problēma?
Varam atrisināt uz visiem laikiem! 🙂
Šomēnes ir 1.6TDI 2011+ uzlidojums!

#VW #Caddy #Golf #TDI

Posted by Remap.lv Chiptuning on ceturtdiena, 2015. gada 29. janvāris

EGR ir liela problēma daudziem modernajiem dīzeļdzinējiem. Ļoti bieži atprogrammēt EGR brauc pēdējo paaudžu VW, Audi, Seat un Škoda dīzeļdzinēji ar 2.0TDI dzinējiem. Tas tādēļ, ka EGR salabot vairs nav iespējams dēļ elektroniskiem defektiem, jauna iegāde ir ļoti dārgs pasākums, kas nenozīmē, ka pēc ~90000km vai pat ātrāk problēma atkal neparādīsies.
Tā vietā Remap.lv Chiptuning risinājums ir atslēgt EGR pavisam, tas palīdz samazināt degvielas patēriņu, paildzināt DPF mūžu, nedaudz uzlabo dinamiku un, pats galvenais garantēti – tehniskā apskate neko neaizrādīs par šādu procedūru. Risinājumi ir pieejami uz visdažādākajiem dīzeļdzinējiem, neradīs problēmas dzinēja darbībā un nav jāņem laikā arī DPF.

Comments are closed.