Par Chiptuning

Kādēļ izvēlēties Remap.lv Chiptuning – ar ko mēs atšķiramies no citiem!

Chiptuning

Ja vadības bloks ir jāatver, lai nolasītu, cenšamies to nebojāt ar lodēšanu. Visus pieslēgumus pie mikroshēmojuma veicam ar “pogopin” metodi.

  1. Mēs paši izstrādājam čipus – neesam starpnieki – ar Jūsu automašīnu strādā specialists, kurš pats tai individuāli veic jaudas palielināšanu.
    Katra automašīna tiek regulēta individuāli – pirms un pēc čipošanas tiek pārbaudīta automašīnas darbība. Chiptuning procesā tiek ņemtas vērā automašīnas darbības nianses. Tas ir labākais veids kā iegūt precīzu rezultātu.
  2. Kvalitāte – mūsu uzņēmumā ir svarīgi kvalitātes standarti. Katram darbam, pakalpojumam, kuru veicam ir jābūt ar augstu kvalitāti un precizitāti. Tas attiecās gan uz jaudas palielināšanu, gan DPF atslēgšanu, gan EGR atslēgšanu kā arī uz Autoservisa un citiem darbiem.
  3. Garantija – mēs vienmēr uzņemamies saistības par saviem darbiem. Garantējam sniegtā pakalpojuma kvalitāti un neaizmirstam savus klientus.
    Palīdzam arī tad, ja rodas ar mūsu padarīto nesaistīti jautājumi, piemēram, padziļinātas dzinēja un automašīnas darbības diagnostikas un servisa remontdarbi.
  4. Attīstība – mēs nepārtraukti paplašinām savu pakalpojumu klāstu un uzlabojam jau esošo pakalpojumu iespējas, kvalitāti un pakalpojumu sniegšanas ātrumu.
    Lai sniegtu kvalitatīvu pakalpojumu ir nepieciešamas arī kvalitatīvas iekārtas un programmatūras, kuras tās darbina. Uz šo jautājumu mēs netaupām. Tas attiecas gan uz jaudas palielināšanai, gan automašīnu un vadības bloku diagnostikai un remontam paredzētajām programmatūrām, iekārtām un instrumentiem. Iekārtas un programmatūras ir oriģinālas un iegādātas no to ražotājiem vai oficiālajiem izplatītājiem. Tas ir nepieciešams drošībai un precizitātei, jo ražotāju atbalsts ir būtisks ieguvums pār nestabilu nezināmas izcelsmes vai klonu/viltojumu risinājumiem.

Mēs piedāvājam kvalitatīvu un pārdomātu čiptuningu, kas ļauj izcelties starp citu kompāniju piedāvājumu, kā arī lai vēlāk nebūtu jākaunas no klientiem. Mūsu darbi ir 100% pārbaudīts produkts, kas sniedz iespēju individuāli saregulēt katra klienta automašīnu gan ikdienas, gan pilnībā pārbūvētu. Neskaitāmas dzinēja vadības blokā pārprogrammēšanas iespējas piedāvājam plašam automašīnu klāstam.

Mēs piedāvājam kvalitatīvus čipus ne tikai saviem klientiem, bet arī sadarbības partneriem un neizmantojam citu čipu  kopijas. Process ir uz attīstību vērsts – nepārtraukti tiek apgūti jauni dzinēji un uzlaboti risinājumi jau priekš iepriekš čipotām automašīnām, kas ļauj sasniegt aizvien labākus rezultātus.

 

Kas ir Chiptuning, jeb čipošana?

Visvieglākais un lētākais veids kā jūtami palielināt automašīnas jaudu – vadības bloka (ECU) programmas optimizēšana, lai izmainītu un uzlabotu dzinēja darbību.

D-Cat Chiptuning

Toyota un Lexus vadības blokus mēs programmējam caur OBD pieslēgvietu, tomēr citreiz, lai pareizi nolasītu programmatūru, vadības bloks ir jāatver.

Biežāk sastopamās čiptuninga klasifikācijas:

  • Stage 1 – čiptūnings standarta automašīnai, drošs jaudas pieaugums.
  • Stage 2 – čiptūnings standarta automašīnām ar nelieliem uzlabojumiem – atslēgts DPF filtrs, citas sprauslas/ smidzinātāji, uzlabota izplūdes vai ieplūdes sistēma, transmisija vai citas komponentes.
  • Stage 3 – uzlabota vai būtiski izmainīta dzinēja uzbūve – būtiski pārveidots dzinējs, turbīna, sūkņi, sprauslas/ smidzinātāji un citas detaļas, lai iegūtu maksimālo jaudu no dzinēja.
  • Standarts – sniedz gan jūtamu jaudas pieaugumu, gan degvielas ekonomijas apvienojumu.
  • Eko chiptuning – izmaiņas čipos ir vērstas uz maksimālu degvielas ekonomiju, jaudas pieaugums ir mazāks kā Standarta versijā, tomēr labi jūtams.
  • Power chiptuning – maksimālā jauda, ko pieļauj dzinēja stāvoklis un komplektācija. Degvielas patēriņš parasti nepieaug, ja tiek saglabāts esošais braukšanas stils.

Čiptuninga procesu mēs izšķiram sešos posmos:

  1. Automašīnas dzinēja un transmisijas diagnostika – ar diagnostikas iekārtu palīdzību tiek savākti padziļināti dati par automašīnas uzvedību braucot vienmērīgi un pie maksimālās slodzes.  Ja automašīnai diagnostikas laikā atklājas būtiski vai traucējoši defekti, tā netiek čipota līdz defektu novēršanai. Sīkus defektus parasti izdodas novērst čipošanas laikā.

    Remap.lv-tricore-chiptuning-tdi-audi-vw-bmw-opel

    Jaunākās paaudzes TriCore procesori – mūsu ikdiena.

  2. Dzinēja vadības bloka (ECU) programmas nolasīšana – lielākajai daļai moderno automašīnu vadības bloka atmiņu – rūpnīcas čipu – mēs varam nolasīt un ierakstīt caur diagnostikas izeju – OBD2 pieslēgvietu, tomēr var būt nepieciešama arī ECU demontāža, lai nolasītu nepieciešamo informāciju vai pat fiziski nomainītu atmiņas čipus.
  3. Programmas izmainīšana, jeb čipa izveidošana –  šis ir procesa pats atbildīgākais posms, jo tas primāri nosaka Remap.lv darbu kvalitāti. Viens no mūsu būtiskākajiem nosacījumiem ir unikāls un individuāli izstrādāts čips katrai automašīnai – izmaiņas tiek veiktas automašīnas rūpnīcas programmatūrā pamatojoties uz diagnostikas laikā savāktajiem datiem un klienta vēlmēm. Šādi tiek novērsta čipa nesaderība ar automašīnu, kā arī iegūts maksimāli labs un precīzs rezultāts priekš konkrētās automašīnas.
  4. Pati čipošana, vadības bloka ierakstīšana – daudzas automašīnas prasa īpašu pieeju un ļoti kvalitatīvas iekārtas, lai programmatūra tiktu pareizi pārrakstīta. Ir vadības bloki, kurus var viegli sabojāt ar nekvalitatīvām iekārtām vai apstākļu sakritību. Tādēļ mēs izmantojam labākās tirgū pieejamās iekārtas, kas ļauj būtiski ietaupīt laiku un neliek mūsu klientiem vilties.
  5. Automašīnas un čipa pārbaude – pārbaudes diagnostika – ar līdzīgām metodēm kā pirmajā posmā mēs pārbaudām automašīnas, dzinēja un transmisijas uzvedības ar jaunajiem uzstādījumiem. Ja kaut kas nav kā vajadzētu, šis ir īstais brīdis lai atgrieztos trešajā posmā un pieslīpētu veiktās izmaiņas ideālam rezultātam vai pamanītu potenciālus slēptos defektus.
  6. Čipa “piebraukšāna” – šim posmam vairs nav nepieciešama Remap.lv starpniecība. – Liela daļa vadības bloku pēc veiktajām izmaiņām adaptējas un apgūst jaunos darbības parametrus. Atsevišķos gadījumos plānotais rezultāts var tikt sasniegts pat pēc 60-250km distances

Kāds ir paredzamais jaudas pieaugums?

Drošs jaudas pieaugums dažādām automašīnām ir atšķirīgs, tas ir atkarīgs no dzinēja, transmisijas un citiem nosacījumiem. Dzinējiem ar turbīnu sagaidāmais jaudas pieaugums ir 15-40% vai pat vēl vairāk, bet dzinējiem bez turbīnas jaudas pieaugums ir sagaidāms 5-10%.
Ja klients piekrīt riskam, parasti var sasniegt vēl jūtami labākus rādītājus, tomēr tas, visticamāk, atstās iespaidu uz dzinēju un transmisiju. Pateicoties mūsu individuālajai pieejai, ir iespējams brīvi variēt ar jaudas pieaugumu, dažādām dzinēja darbības niansēm un nestandarta komplektācijām. Ikdienas automašīnai parasti izvēlas drošu jaudas pieaugumu ar rezervi, bet ja automašīnu paredzēts izmantot autosportā vai ir nepieciešamība maksimāli izmantot automašīnas sniegtās iespējams, mēs piedāvājam arī vissarežģītākos risinājumus.

Degvielas ekonomija.

Mēs padarām automašīnu jaudīgāku un vienlaikus veicam visu nepieciešamo, lai prasmīgs šoferis iegūtu pievilcīgāku degvielas patēriņu. Atkarībā no automašīnas un dzinēja paredzamā ekonomija ir 5-20% (ja tiek saglabāts esošais braukšanas stils).  Jūs varat iegūt arī jūtami lielāku ekonomiju, bet tas nebūs tikai čipa nopelns – mainot braukšanas stilu apvienojumā ar programmatūras izmaiņām rezultāts var būt krietni zem solītā.

Kontakti