Apsveicam Ivaru un Māri Minirallijā

Ivars VelmeApsveicam Ivaru un Māri ar lielisko sniegumu minirallijā!
1.9TDI otrajā vietā starp Mitsubishi un Subaru automašīnām ir vērā ņemams sniegums.
Malači!

DRIFT EGLE Opel Vivaro ar 2.5dCI Chiptuning

DRIFT EGLE Opel Vivaro ar 2.5dCI Chiptuning

DRIFT EGLE Opel Vivaro ar 2.5dCI Chiptuning

Remap.lv Chiptuning nereti apmeklē arī autosportisti.
Šoreiz tas ir DRIFT EGLE busiņš – Opel Vivaro ar 2.5dCI dzinēju.

Jaudas pieaugums +30HP +55Nm ir piemērots garajiem pārbraucieniem un piekabes vilkšanai, lai neradītu problēmas dzinējam un transmisijai ilgstošā slodzē.
Ir iespējams iegūt vēl labāku rezultātu, tomēr šāda veida transportam pirmajā vietā vienmēr ir izturība.

VW T5 Chiptuning, DPF atslēgšana

Volkswaget T5 Chiptuning un DPF atslēgšana 1.9TDI PD.

Chiptuning un DPF atslēgšana 1.9TDI PD

Chiptuning un DPF atslēgšana 1.9TDI PD

Vēl viens dzinējs, ar kuru Remap.lv Chiptuning saskaramies ikdienā no Audi, VW, Seat, Skoda un Ford.

Šajā gadījumā 2007. gada VW T5 Caravelle ar 102ZS dzinēju.
Čiptunings un DPF atslēgšana sniedz drošus +35ZS +70Nm. Busiņš ir kļuvis krietni atsaucīgāks un vismaz par 5-10% ekonomiskāks.

Peugeot 407 kvēpu filtra atslēgšana

Peugeot 407 kvēpu filtra atslēgšana (FAP atslēgšana).

Peugeot 407 kvēpu filtra atslēgšana

Peugeot 407 kvēpu filtra atslēgšana

Pēc procedūras automašīnai pilnvērtīgi strādā kļūdu diagnostika un nav apieti avārijas režīmi! Automašīna uzvedas tā, it kā no rūpnīcas būtu nākusi bez kvēpu filtra.
Kopumā visa automašīnas elektronika ir pārprogrammēta tā, it kā kvēpu filtrs tai nebūtu bijis jau no rūpnīcas, kā rezultātā ir labāka dzinēja dinamika un zemāks degvielas patēriņš.
Dēļ kvalitatīva darba nav problēmas ar tehniskās apskates dīzeļatgāzu dūmainības testu – rezultāts ir 0.44 (pieļaujamais, līdz 2008. gadam ir 3.0, bet jaunākām automašīnām 1.5).

Mitsubishi Outlander Chiptuning 2.0 DI-D

Jaudas palielinājums – Mitsubishi Outlander Chiptuning 2.0 DI-D.

Mitsubishi Outlander Chiptuning 2.0 DI-D

Mitsubishi Outlander Chiptuning 2.0 DI-D

Patiesībā šis auto ir aprīkots ar klasisko VW 2.0TDI PD dzinēju, ar 140ZS jaudu. Sastopams arī Lancer un Grandis un vairākos Chevrolet modeļos.

+35ZS +65Nm ir tieši laikā, lai tā jau ņiprā automašīna kļūtu vēl atsaucīgāka!

Neskatoties uz to, ka dzinējs ir VW grupas veikums, vadības blokā un rūpnīcas čipā ir saskatāmas daudzas Mitsubishi iezīmes.

Volvo XC90 D5 Chiptuning

Volvo XC90 D5 Chiptuning

Volvo XC90 D5 Chiptuning

Volvo XC90 – gandrīz jau ikdiena.

Pēdējā laikā ļoti ir sarosījušies Volvo XC90 D5 īpašnieki, kas ir ļoti labi saprotams, jo standartā D5 2.4D dzinējs šajā virsbūvē šķiet ļoti gauss.

Pilnīgi drošs jaudas pieaugums +35ZS un +71Nm jūtami atsvaidzina automašīnas atsaucību un vadāmību pēc Čiptuninga!
Individuāla jaudas palielināšana ir šim auto ir iespējama 2-3h laikā, ieskaitot pilnvērtīgu diagnostiku, kuras laikā pārliecināmies par automašīnas tehnisko stāvokli.

TPROT TriCore aizsardzība

TPROT TriCore aizsardzība

TPROT TriCore aizsardzība

Jaunāko paaudžu vadības bloki ar TPROT TriCore aizsardzību nav problēma priekš Remap.lv Chiptuning! Mums ir visa nepieciešamā aparatūra, lai droši apietu arī ar paroli aizsargātu TPROT.

Chiptuning, DPF atslēgšana, Imobilaizeru apiešana un pat vadības bloku klonēšana ir mūsu ikdiena!

Opel Astra 1.9CDTI Chiptuning

Opel Astra 1.9CDTI Chiptuning, EGR off un DPF izprogrammēšana.

Opel Chiptuning

Opel Astra 1.9CDTI Chiptuning

Standarts 100ZS 260Nm.
Pēc čipošanas 135ZS 320Nm, TA dūmainības koef. 0,8

 

Klients jau bija izgriezis DPF citur, tomēr atslēgšana vadības blokā bija veikta nekorekti. Pilnvērtīgi nestrādāja diagnostikas kļūdu kodu nolasīšana, bija apieti avārijas režīmi dzinēja saudzēšanai, kā arī dzinējs bez jebkāda redzama iemesla tukšgaitā sāka kūpēt.

Dzinēja programmatūra tika atjaunota sākotnējā stāvoklī, pareizi atslēgts DPF, kā arī veikts chiptuning.

BMW X3 Chiptuning un DPF atslēgšana

BMW X3 Chiptuning 2.0D X-Drive ar BMW X3 Chiptuning un DPF atslēgšanamanuālo pārnesumkārbu.

Jaudas pieaugums ir sabalansēts, individuāli pieregulēts pārprogrammējot dzinēja vadības bloku tā, lai nerastos problēmas ar transmisiju un dzinēju:

Standarts 150ZS un 330Nm
Stage1 185ZS un 390Nm

Lasīt vēl →