Chiptuning

Chiptuning – Visvieglākais un lētākais veids kā jūtami un efektīvi palielināt automašīnas jaudu – vadības bloka (ECU) programmas optimizēšana, lai izmainītu un uzlabotu dzinēja darbību.

Mēs piedāvājam individuālu čipošanu, čipu pārbaudes un remontus:

  • Individuālu čipošanu:
    • Standarta automašīnām – pirmā un otrā līmeņa regulējumus (Stage1, Stage2)
    • Nestandarta automašīnām – dzinējiem ar uzstādītām nestandarta komponentēm (Stage2, Stage3)
    • Izstrādāsim programmatūras ar papildus funkcionalitāti – iespējām, kuras auto ražotājs nav paredzējis u.c.
  • Čipu pārbaudes:
    • Grūti diagnosticējamu problēmu gadījumā, kad nav skaidrs vai problēma ir mehānismos vai programmatūrā
    • Ja īsti nav zināms, kas ar automašīnu ir bijis darīts pagātnē
    • Lai gūtu pārliecību par citu čipotāju darba kvalitāti
  • Čipu korekcijas:
    • Nekvalitatīvu čipu gadījumos
    • Pēc dzinēja komponenšu nomaiņas uz tādām, kurām ir atšķirīgi parametri no iepriekšējām
    • Paaugstinātu maksimālo dzinēja apgriezienu gadījumos (piemēram TA pārbaudēs)
    • Paaugstinātas dzinēja dūmainības gadījumos u.c.
  • Fileservice – varam sagatavot čipus attālināti – sadarbības partneriem, kuriem ir iespējas diagnosticēt klienta auto darbību, nolasīt un ierakstīt nepieciešamo vadības bloku programmatūru.

Kas ir Chiptuning, jeb čipošana?

Chiptuning ir dzinēja jaudas palielināšana pārprogrammējot dzinēja vadības bloku, kā rezultātā tiek iegūta palielināta dzinēja veiktspēja vai kā citādāk izmainītas dzinēja un ātrumkārbas darbības īpašības.

Kādēļ izvēlēties Remap.lv Chiptuning – ar ko mēs atšķiramies no citiem?

  • Individuāla čipošana – neesam starpnieki, ar Jūsu automašīnu strādā specialists, kurš regulē uzstādījumus jaudas palielināšanai katrai automašīnai atsevišķi.
    Jebkura automašīna tiek regulēta individuāli – pirms un pēc čipošanas tiek pārbaudīta automašīnas darbība. Chiptuning procesā tiek ņemtas vērā automašīnas darbības nianses. Tas ir labākais veids kā iegūt precīzu rezultātu.
  • Kvalitāte – mūsu uzņēmumā ir augsti darba kvalitātes standarti. Katram darbam, pakalpojumam, kuru veicam ir jābūt ar stabilu kvalitāti un precizitāti. Tas attiecās gan uz jaudas palielināšanu, gan DPF, EGR, Adblue atslēgšanu, gan uz Autoservisa un citiem darbiem.
  • Garantija – mēs vienmēr uzņemamies saistības par saviem darbiem. Garantējam sniegtā pakalpojuma kvalitāti arī pēc vairākiem gadiem.
    Palīdzēsim arī tad, ja rodas ar mūsu padarīto nesaistīti jautājumi, piemēram, padziļinātas dzinēja un automašīnas darbības diagnostikas un servisa remontdarbi.
  • Attīstība – mēs nepārtraukti paplašinām savu pakalpojumu klāstu un uzlabojam jau esošo pakalpojumu iespējas, kvalitāti un pakalpojumu sniegšanas ātrumu.
  • Kvalitatīvas iekārtas un instrumenti – Lai sniegtu kvalitatīvu pakalpojumu ir nepieciešamas arī kvalitatīvas iekārtas un programmatūras, kuras tās darbina. Uz šo jautājumu mēs netaupām. Tas attiecas gan uz jaudas palielināšanai, gan automašīnu un vadības bloku diagnostikai un remontam paredzētajām programmatūrām, iekārtām un instrumentiem. Iekārtas un programmatūras ir oriģinālas un iegādātas no to ražotājiem vai oficiālajiem izplatītājiem. Tas ir nepieciešams drošībai un precizitātei, jo ražotāju atbalsts ir būtisks ieguvums pār nestabilu nezināmas izcelsmes vai klonu/viltojumu risinājumiem.

Mēs piedāvājam kvalitatīvu un pārdomātu čiptuningu, tādēļ rezultāts ļauj izcelties starp citu kompāniju piedāvājumu, kā arī lai vēlāk nebūtu jākaunas no klientiem. Mūsu darbi ir 100% pārbaudīts produkts, kas sniedz iespēju individuāli saregulēt katra klienta automašīnu gan standarta, gan pilnībā pārbūvētu. Neskaitāmas dzinēja vadības blokā pārprogrammēšanas iespējas piedāvājam plašam automašīnu klāstam.
Mēs piedāvājam kvalitatīvus čipus ne tikai saviem klientiem, bet arī sadarbības partneriem un neizmantojam citu čipu kopijas. Process ir uz attīstību vērsts – nepārtraukti tiek apgūti jauni auto modeļi, dzinēji un uzlaboti esošie risinājumi, kas ļauj sasniegt aizvien precīzākus rezultātus.

Individuālas čipošanas sastāvdaļas:

  1. Automašīnas dzinēja un transmisijas diagnostika – ar diagnostikas iekārtu palīdzību tiek savākti padziļināti dati par automašīnas uzvedību braucot vienmērīgi un pie maksimālās slodzes. Ja automašīnai diagnostikas laikā atklājas būtiski vai traucējoši defekti, tā netiek čipota līdz defektu novēršanai. Sīkus defektus parasti izdodas novērst čipošanas laikā.
  2. Dzinēja vadības bloka (ECU) programmas nolasīšana – ideālam rezultātam nepieciešams nolasīt tieši konkrētās automašīnas programmatūru, tā var konstatēt vai tā ir oriģināla un izvairīties no nākotnes problēmām, piemēram, ar komplektāciju.
  3. Indivduāla čipa izstrādāšana – šis ir procesa pats atbildīgākais posms, jo tas primāri nosaka Remap čhiptuning Latvija darbu kvalitāti. Viens no mūsu būtiskākajiem nosacījumiem ir unikāls un individuāli izstrādāts regulējums katrai automašīnai – izmaiņas tiek veiktas pamatojoties uz diagnostikas laikā savāktajiem datiem un klienta vēlmēm. Šādi tiek iegūta čipa saderība ar automašīnu, kā arī iegūts maksimāli precīzs rezultāts.
  4. ECU ierakstīšana – daudzas automašīnas prasa īpašu pieeju un ļoti kvalitatīvas iekārtas, lai programmatūra tiktu pareizi pārrakstīta. Ir vadības bloki, kurus var viegli sabojāt ar nekvalitatīvām iekārtām vai apstākļu sakritību. Tādēļ mēs izmantojam labākās tirgū pieejamās iekārtas.
  5. Atkārtota pārbaude – ar līdzīgām metodēm kā pirmajā posmā mēs pārbaudām automašīnas, dzinēja un transmisijas uzvedības ar jaunajiem uzstādījumiem. Ja kaut kas nav kā vajadzētu, šis ir īstais brīdis lai atgrieztos trešajā posmā un pieslīpētu veiktās izmaiņas ideālam rezultātam vai pamanītu potenciālus slēptos defektus.
  6. Adaptācija – šim posmam vairs nav nepieciešama Remap Chiptuning Latvija starpniecība.
    Liela daļa vadības bloku pēc veiktajām izmaiņām adaptējas un “apgūst” jaunos darbības parametrus. Atsevišķos gadījumos plānotais rezultāts var tikt sasniegts pat pēc 500km distances.

Kāds ir paredzamais jaudas pieaugums?

Drošs jaudas pieaugums dažādām automašīnām ir atšķirīgs, tas ir atkarīgs no dzinēja, transmisijas un citiem nosacījumiem.
Dzinējiem ar turbīnu sagaidāmais jaudas pieaugums ir 15-40% vai pat vēl vairāk, bet dzinējiem bez turbīnas jaudas pieaugums ir sagaidāms 5-10%.
Ja klients piekrīt riskam, parasti var sasniegt vēl jūtami labākus rādītājus, tomēr tas, visticamāk, atstās iespaidu uz dzinēja un transmisijas resursu.
Pateicoties mūsu individuālajai pieejai, ir iespējams brīvi variēt ar jaudas pieaugumu, dažādām dzinēja darbības niansēm un nestandarta komplektācijām. Ikdienas automašīnai parasti izvēlas drošu jaudas pieaugumu ar rezervi, bet, ja automašīnu paredzēts izmantot autosportā vai ir nepieciešamība maksimāli izmantot automašīnas sniegtās iespējams, mēs piedāvājam arī vissarežģītākos risinājumus.

Degvielas ekonomija

Mēs padarām automašīnu jaudīgāku un vienlaikus veicam visu nepieciešamo, lai prasmīgs šoferis iegūtu pievilcīgāku degvielas patēriņu. Atkarībā no automašīnas un dzinēja paredzamā ekonomija ir 5-20% (ja tiek saglabāts esošais braukšanas stils).  Jūs varat iegūt arī jūtami lielāku ekonomiju, bet tas nebūs tikai čipa nopelns – mainot braukšanas stilu uz ekobraukšanas metodēm apvienojumā ar programmatūras izmaiņām rezultāts var būt ļoti augsts.

Biežāk sastopamās čiptūninga klasifikācijas:

  • Stage 1 – čiptūnings standarta automašīnai, drošs jaudas pieaugums.
  • Stage 2 – čiptūnings standarta automašīnām ar nelieliem uzlabojumiem – atslēgts DPF filtrs, citas sprauslas, uzlabota izplūdes vai ieplūdes sistēma, transmisija vai citas komponentes.
  • Stage 3 – uzlabota vai būtiski izmainīta dzinēja uzbūve – būtiski pārveidots dzinējs, turbīna, sūkņi, sprauslas un citas komponentes, lai iegūtu maksimālo jaudu no dzinēja.
  • Standarts – sniedz gan jūtamu jaudas pieaugumu, gan degvielas ekonomijas apvienojumu.
  • Eko chiptuning – izmaiņas čipos ir vērstas uz maksimālu degvielas ekonomiju, jaudas pieaugums ir mazāks kā Standarta versijā, tomēr labi jūtams.
  • Power chiptuning – maksimālā jauda, ko pieļauj dzinēja stāvoklis un komplektācija. Degvielas patēriņš parasti nepieaug, ja tiek saglabāts esošais braukšanas stils.

Kontakti