DPF atslēgšana ir jautājums ar kuru saskaras ļoti daudzi saimnieki modernajām automašīnām ar dīzeļdzinēju.

Kad kvēpu filtrs ir savu nokalpojis, ražotājs to ir paredzējis nomainīt. Tomēr izmaksas parasti sasniedz 1000 – 2000 EUR. Pie tam, jāmaina ir ne tikai kvēpu filtrs, bet arī temperatūras devēji, lambda zonde u.c. ar DPF darbību saistīti sensori.

DPF atslēgšanā ir 3 galvenie posmi:

  1. Automašīnas pārbaude – nereti DPF paziņojums parādās nevis dēļ slikta kvēpu filtra, bet gan dēļ kāda sensora vai dzinēja komponentes nepareizas darbības. Nebūtu pareizi izgriezt labu DPF, lai gan pie vainas ir kas cits.
  2. DPF izgriešana – kvēpu filtra mehāniska izņemšana.
    Izlaižot šo posmu jau tā bojātais Kvēpu filtra elements ļoti ātri aizpildīsies un radīs izplūdes gāzu sistēmā neadekvātu pretspiedienu. Ja pretspiediens ir pārāk liels, var tikt bojātas dažādas dzinēja komponentes, piemēram turbīna, EGR vārsts pat sprauslas. Pie ļoti pilna DPF dzinējs vairs nespēs darboties.
    Korekti ir izgriezt DPF filtru tā, lai pēc tam aplūkojot izpūtēju, vizuāli nevarētu redzēt iejaukšanos.
  3. DPF izprogrammēšana – dzinēja vadības bloka pārprogrammēšana. Tā ir nepieciešama, lai pārtrauktu kvēpu filtra reģenerācijas procesu un izslēgtu kļūdas dzinēja darbībā.
    DPF programmēšanu ir ļoti būtiski veikt kvalitatīvi. Nekvalitatīvas programmēšanas dēļ būs grūtības iziet tehnisko apskati gan dūmainības pārbaudē, gan diagnostikas pārbaudē.
    Pēc nekvalitatīvas programmēšanas var nestrādāt kļūdu diagnostika un dzinēja aizsardzības režīmi – kad parādās problēma ar dzinēja darbību, to var būt ļoti grūti konstatēt un atrisināt.

Mēs klientiem piedāvājam pilnu pakalpojumu klāstu.

  • DPF pārbaude – Veicam diagnostiku un pēc automašīnas ražotāja noteiktajiem datiem pārbaudām kvēpu filtra stāvokli. Konstatēsim vai DPF ir labā stāvoklī, atjaunojams vai no tā ar steigu jāatbrīvojas.
  • DPF tīrīšana – Ja kvēpu filtra elements nav bojāts – saplaisājis vai sakusis, iespējams, to var izglābt. Mūsu rīcībā ir profesionāla DPF mazgāšanas iekārta, kā arī esam atraduši DPF tīrīšanai vispiemērotākos ķīmiskos tīrīšanas līdzekļus. Ja filtru būs iespējams izglābt, mēs to izdarīsim.
  • DPF izņemšana – Kad filtrs vairs nav glābjams un klients nevar vai nevēlas atļauties uzstādīt jaunu, mēs veicam filtra elementa izņemšanu.
    Izņemam DPF no izpūtēja, tā vietā ievietojam skaņu slāpējošu elementu un kvalitatīvi aizmetinām tā, lai šuve būtu precīza un faktiski nemanāma. Pēc uzstādīšanas uz automašīnas, vizuāli faktiski nevar noteikt iejaukšanos.
  • DPF izprogrammēšana – Arī pašām jaunākajām automašīnām ir iespējama DPF atslēgšana. Mēs ar katru automašīnu strādājam individuāli – veicam izplūdes gāzu dūmainības pārbaudi tā pat kā tehniskajā apskatē un pārbaudām un konstatējam dzinēja darbības nianses un novirzes no normas. Ņemot vērā šo informāciju izstrādājam kvalitatīvu DPF atslēgšanas risinājumu. Nereti tas ir tik precīzs, ka pat dīleris nevar konstatēt iejaukšanos sistēmā, kur nu vēl TA.
  • Jaudas palielināšanu – chiptuningu – Līdzīgi kā DPF atslēgšana, arī jaudas pieaugums katrai automašīnai tiek piemērots individuāli. Mūsu čipi ir tieši Jūsu vēlmēm un automašīnas darbības niansēm izstrādāts un pielāgots risinājums, tie nav kopijas no citām automašīnām.
  • Autoserviss – paralēli augstāk minētajiem darbiem pie mums ir iespējams veikt kvalitatīvus automašīnas remontdarbus. Sagādāsim arī nepieciešamās rezerves daļas.

Kvalitātes garantija.

Pret katru auto mēs attiecamies ļoti rūpīgi. Tādēļ varam garantēt augstāko kvalitāti katram pakalpojumam, kuru veicam.
Pēc mūsu darba pilnībā strādā kruīza kontrole, automašīnu diagnostikas iespējas, dzinēja aizsardzības, start stop sistēmas u.c. ražotāja paredzētās funkcijas.
Tiekam galā ar vissarežģītākajiem darbiem. Pēc mūsu pakalpojumiem Honda strādās kruīza kontrole, Mercedes Benz automašīnām patēriņš saglabāsies oriģinālajās robežās vai pat samazināsies un tukšgaitā nebūs zilu reģenerācijas dūmu. BMW, VW, Audi, Seat, Škoda strādās start stop sistēma un kruīza kontrole utt.