Toyota Avensis DPF atslēgšana un jaudas palielināšana

Toyota Avensis DPF atslēgšana un Jaudas palielināšana
Toyota Avensis DPF atslēgšana un Jaudas palielināšana
Toyota Avensis DPF atslēgšana un Chiptunings.

Divas Toyota Avensis T27 vienā dienā, priekš mums tas ir normāli – mēs varētu paspēt salabot arī 4.

 

Toyota Avensis DPF atslēgšana un čipošana –  jaudas palielināšana. Visi programmēšanas darbi tiek veikti caur OBD2 pieslēgvietu, dzinēja vadības bloks  nav jāatver. Lai atslēgtu kvēpu filtru un palielinātu Toyota un Lexus jaudu mēs katrai automašīnai individuāli pārprogrammējam dzinēja vadības blokus, neizmantojam emulatorus vai citas problemātiskās piespraužamās kastītes.

Jaudas palielināšana – Čiptunings.

Abas automašīnas jaudas palielināšanas laikā ir individuāli regulētas. Tas nozīmē, ka mēs veicam automašīnas dzinēja un transmisijas darbības pārbaudi, savācam un analizējam datus par dažādu komponenšu darbības niansēm un ņemam tās vērā čipa izstrādes procesā. Ar mūsu iekārtām Čipa ierakstīšana notiek 100% caur OBD2, tādēļ dzinēja vadības bloks nav jāatver, kas ļauj izvairīties tā mehāniskas sabojāšanas.

» 2.0 D4D 1AD-FTV dzinēja chiptunings. Manuālā pārnesumkārba.
Rūpnīcas jauda 126ZS (93kW), 310Nm un 9.7 sekundes 0-100km/h
Stage 1 jauda 163ZS (120kW), 400Nm un 8.7 sekundes 0-100km/h
Ieguvums +37ZS (27kW), 90Nm un 1 sekunde 0-100km/h

» 2.2 D4D 2AD-FTV dzinēja chiptunings. Automātiskā pārnesumkārba.
Rūpnīcas jauda 150ZS (110kW), 340Nm un 9,5 sekundes 0-100km/h
Stage 1 jauda 195ZS (140kW), 440Nm un 8.3 sekundes 0-100km/h
Ieguvums +45ZS (33kW), 100Nm un 1.2 sekundes 0-100km/h

» 2.2 D4D 2AD-FHV dzinēja chiptunings. Automātiskā pārnesumkārba.
Rūpnīcas jauda 177ZS (130kW), 400Nm un 8,5 sekundes 0-100km/h
Stage 1 jauda 190ZS (140kW), 430Nm un 8.2 sekundes 0-100km/h
Stage 2 jauda 210ZS (140kW), 470Nm un 7.9 sekundes 0-100km/h

Šie dzinēji ir sastopami arī citos Toyota un Lexus modeļos:

  • 2.0 D4D 1AD-FTV dzinējs ir sastopams Toyota Avensis, Auris, Corolla, Corolla Verso, Verso un Toyota RAV4 modeļos.
  • 2.2 D4D 2AD-FTV dīzeļdzinējs ir sastopams Toyota Avensis, Corolla Verso, RAV4 un Lexus IS200D. Dažādās automašīnās no rūpnīcas tas attīsta 136ZS (100kW), 310Nm un 150ZS (110kW), 340Nm jaudu.
  • 2.2 D4D 2AD-FHV dīzeļdzinējs ir sastopams Toyota Avensis, Auris, RAV4 un Lexus IS220D. Dažādās automašīnās no rūpnīcas tas attīsta 150ZS (110kW), 340Nm un 177ZS (130kW), 400Nm jaudu.

Toyota Avensis DPF atslēgšana.

Kvēpu filtrs (DPF) Toyota bija bojāts mehāniski. Tas bija saplaisājis un braucot reģenerācijas laikā automašīna kūpēja baltiem un zili-baltiem dūmiem. Īpašnieki filtru bija mēģinājuši mazgāt un karsēt, tomēr pašsaprotami šādas darbības nekad nevarēs atrisināt plaisas, sakusušus filtrus vai, citos gadījumos, kādu nekompetentu meistaru saurbtus caurumus.

Piektās sprauslas defekta gadījumā ir divi iespējamie scenāriji, kas parasti beidzās ar avārijas režīmu un P2002 kļūdu par DPF problēmu.

  1. Smidzinātājs nepietiekoši noslēdzas un degviela pārāk daudz nokļūst izplūdes gāzu sistēmā. Tā rezultātā palielinās degvielas patēriņš, bet kvēpu filtrs sakūst vai saplaisā.
  2. Reģenerācijas laikā sprausla nav pietiekoši ražīga, līdz ar to DPF tīrīšanās process notiek nepilnvērtīgi vai nenotiek nemaz. Kvēpu filtrs ātri piepildās ar izmešiem, zaudē efektivitāti un resursu.

Mūsu mehāniķi autoservisā izņēma bojātos Avensis DPF, tā vietā ievietoja skaņu slāpējošus elementus un kvalitatīvi aizmetināja filtru korpusus, lai tie izskatītos oriģināli un neskarti kā no rūpnīcas. Katalizatori vienmēr tiek atstāti vietā, lai būtu mazāks nepatīkamais dīzeļa izplūdes gāzu aromāts.

Pēc filtra izņemšanas automašīnas tiek vēlreiz pārbaudītas, lai izslēgtu citus dzinēja defektus. Procesa laikā tiek  mērīts un regulēts dīzeļatgāzu dūmainības koeficients, lai klientiem nebūtu problēmu ar ikgadējās tehniskās apskates iziešanu.

Programmēšanas iespējas.

Tā pat kā citām automašīnām, arī Toyota Avensis DPF atslēgšana – programmēšana ir darbs, kuru veicam mēs paši, arī dzinēja vadības programmu izmainām katrai automašīnai individuāli tā, lai risinājums būtu maksimāli piemērots katram individuālajam gadījumam. Programmatūra tiek izveidota tā, lai OBD2 pārbaudes laikā kvēpu filtra pārbaudes marķieri (Readiness biti) būtu normas robežās un neradītu aizdomas par filtra neesamību. Šādi risinājumi strādā arī valstīs, kur emisiju pārbaudes ir daudz augstākā līmenī kā pie mums Latvijā.

Pie mums var pārprogrammēt gandrīz visus Toyotas un Lexus dzinējus no 2005. modeļa gada līdz pašām jaunākajām. Čiptunings un dažādu dzinēja komponenšu atslēgšana ir mūsu ikdiena.

Mūsu iespējas Toyota un Lexus automašīnām ar Denso un Bosch dzinēja vadības blokiem:

  • Chiptuning – jaudas palielināšana gan benzīna, gan dīzeļa dzinējiem. Iespējams veikt dažādus regulējumus, arī nestandarta komplektācijām.
  • DPF off – kvēpu filtra atslēgšana dīzeļdzinējiem.
  • 5. sprauslas atslēgšana dīzeļdzinējiem.
  • EGR off – EGR vārsta atslēgšana.
  • Dažādu kļūdu pilnīga atslēgšana dzinēja vadības programmā.
  • Otrās lambda zondes atslēgšana.
  • Flaps – ieplūdes kolektoru klapīšu atslēgšana.
  • Maksimālā ātruma ierobežojuma (speed limiter) atslēgšana.
  • Diagnostika.
  • Dzinēja un ritošās daļas remontdarbi autoservisā.
  • MAP Packs – Toyota un Lexus dzinēja vadības programmatūras atšifrējumi uzņēmumiem, paredzēti oriģinālajai WinOls programmatūrai.

Visus šos pakalpojumus un vēl vairāk mēs veicam gandrīz visiem populārākajiem automašīnu modeļiem.

Sazinies ar mums par iespējām savai automašīnai! Kontakti.